.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت نام داوطلبان اعزام به سرزمین نور

فرمانده سپاه ناحيه نور گفت: در تمام حوزه‌هاي مقاومت و ستاد ناحيه سپاه نور از داوطلبان اعزام به سرزمين نور ثبت نام به‌عمل مي‌آيد.

عبدالوحيد اصغري فرمانده سپاه ناحيه نور در جلسه برنامه‌ريزي كاروان‌هاي راهيان نور در سپاه ناحيه نور گفت: در تمام حوزه‌هاي مقاومت و ستاد ناحيه سپاه نور از داوطلبان اعزام به سرزمين نور ثبت نام به‌عمل مي‌آيد.

فرمانده سپاه ناحيه نور افزود: در اعزام راهيان نور نسل جوان و آنان كه با جبهه و جنگ آشنا نيستند در اولويت هستند و با قدمگاه شهدا آشنا مي‌شوند و با آرمان‌هايشان تجديد ميثاق مي‌كنند و نتايج خوبي خواهد داشت.

جانشين سپاه ناحيه نور نيز در اين جلسه با بيان اينكه امسال هيچ محدوديتي براي ثبت نام از افراد وجود ندارد، گفت: افراد غير بسيجي نيز مي‌توانند اعزام شوند ولي بسيج دانشجويي و دانش آموزي كه نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب محسوب مي‌شوند و كساني كه تاكنون نرفته‌اند در اولويت خواهند بود.

عبدالغدير مشايخي اهداف اعزام راهيان نور را مقابله با ناتوي فرهنگي غرب كه از تاكيدات مقام معظم رهبري است ذكر كرد و افزود: اعزام نسل جوان در اين كاروان‌ها حركت ارزشمندي براي انتقال مباني فكري انقلاب و فرهنگ ايثار و شهادت به نسل آينده است.

وي ادامه داد: نسل‌هاي فعلي نه جنگ را لمس كردند و نه شهيد را ديدند و سختي انقلاب و دستاوردهاي آن را نديدند كه خيلي نگران از دست دادن آن باشند و با حضور در مناطق جنگي و ديدن آثار جنگ و شهدا با راه شهدا و انقلاب بيشتر آشنا مي‌شوند و با زنده نگه داشتن انقلاب و راه شهدا از تهاجم فرهنگي حفظ مي‌شوند.

جانشين سپاه ناحيه نور از تشكيل كميته‌هاي اطلاع رساني، بهداشت و درمان، امنيت و حفاظت، بازرسي، فناوري و مخابرات و پشتيباني و ترابري خبر داد و گفت: كاروان راهيان نور از 20 اسفند تا 15 فروردين به سرزمين نور اعزام خواهند شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.67 seconds.